Saya Mahu Hadiah PTS !

November 16, 2009





Dear Yayah
,Sarah dan...,Siri Aku Mahu,Melah Melia,Impiana,Dunia Sains Aiman,quran saintifik dan resepi kejayaan..

Apa persamaan kesemue buku yang saya nyatakan nie?
ini adalah cetakan PTS publications.!!
ADER SAPER MINAT BUKU PTS??

tentu ramai yang menjawab yer..t'masuk saya
Kawan2 nampak x banner sebelah nie>>
sudah tertera peraduan saya mahu hadiah PTS baca & menang..
Macam maner nak men?herm..



Font size




Kalu kawan2 ingin tahu dengan lebih lanjut silalah TEKAN BANNER SEBELAH ini untuk ke laman web peraduan saya mahu hadiah PTS...sekarang juga!
arigatou gozaimasu!


Saya mahu hadiah PTS..Saya mahu hadiah PTS..saya mahu hadiah PTS..Saya mahu hadiah pts!
apa hadiah PTS?? Tekan laa banner sebelah ni untu
k ketahui hadiah yang ditawarkan..Sedikit usik2 di bawah

Hadiah utama:




Tempat kedua:



Hadiah ketiga:


hadiah mingguan:



Nie plak hadiah mingguan yang disediakan kepada pemenang mingguan 6 minggu b'turut2..dan Peraduan saya mahu hadiah PTS bermula 21NOV hingga 3 JAN next year!

Ikutilah langkah-langkah mudah ini untuk memenangi hadiah-hadiah yang saya sebutkan.


-- Beli buku PTS bernilai RM25 dalam satu resit
-- Isi borang dengan jawapan yang betul dan kepilkan resit
-- Hantar borang ke dalam kotak peraduan @ poskan ke alamat yang tertera.

antara kedai yang terpilih untuk menjadi wakil peraduan PTS di terengganu..


Sila tekan banner sebelah/atas untuk access ke peraduan dan ketahui cara2 n syarat bermain!simple sajer p'mainnnyer..SPREAD TO YOUR FRIENDS ABOUT THIS NEWS

p/s: saya nak set perpustakaan mini PTS!!Buku!Buku!buku PTS!!

No comments:

Saya komen

Powered by Blogger.