Fizik

hu2..assalamualaikum


THANK YOU


glitter graphicsglitter graphics.glitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphics
Glitter Graphics - Myspace - Orkut - Bebo - Hi5 - Friendster - Facebook - eBay



i love you~..wah.Mase belajar fizik dulu2 bukan main garu paler nak belajar.Sudahlah siap kutuk2 awak lagi en.physic.Susahla,tak fahamla.Jangan ambik hati yer en.physic.
Tapi,sekarang saya awak...sebab...

Saya dah habis belajar silibis fizik SPM!!!
oh yes!5 ikhlas sudah tamat belajar silibus Fizik!OH YEAH!

Bila dah tamat belajar silibus fizik,dapatlah saya study dengan aman en fizik tanpa memikirkan bab baru yang akan dibelajar esok luse tulat dan tubing..Baguskan?

Kepada en.fizik.Saya sungguh seronok sekali bermain-main dan bergurau senda  serta "mencemuh" anda~tapi,saya jugak sedih sebab akan berpisah dengan awak.Dan saya sedang dalam tempoh awal  kesedihan  kerana titik penamat sekolah menengah semakin hampir T.T

Ema tak sanggup nak tinggalkan sekolah Tok Jiring yang tercinta..Tak terbayang lagi hidup tanpa SMKA tok Jiring

(Jiwang ngoh eh ayat ema ...rileks la,ambe nak luah perasaan jer..)

Sekali sekala ema nak cakap jiwang2..tak apalah,lepas nie nyesal pulak kan kalu tak menikmati semester terakhir kat sekolah ni dengan gembira,walaupun ia tak akan gembira sebab last day sekolah = last exam (SPM ) day


P/S:Ema nampak Kak Iffah!!!!!!!!!!!!!!!HIP HIP..HOOREYY!!!!

2 comments:

  1. mr.physics.. saya pon sayang awak.. hihihi...

    tapi an, bila baca entry ema ni, baru sedar... daa nak tamat daa sekolah.. bulan 7 daa.. huhu.. lepas ni, mesti ase cdey an.. saya bukan lagi budak sekolah.. T_T

    ReplyDelete
  2. WAHHH!!!!!!!!

    Bila saya baca comment fizah..Saya rasa nak menangis banyak3..

    HUHUHU..saya tak nak graduate high school lagi!

    ReplyDelete

Saya komen

Powered by Blogger.